Zwroty i Reklamacje

Zwrot towaru (odstąpienie od umowy)

 

1. Klient może odstąpić od umowy zakupu rzeczy zakupionych w sklepie www.patina.pl bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu. Na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014 nr 827)

Formularz zwrotu wraz z produktem należy odesłać, przed upływem 14 dni na adres: M-M GROUP Magdalena Krawczyk, ul. Wiśniowa 52, 63-400 Ostrów Wielkopolski, z dopiskiem: "ZWROT TOWARU"

Pobierz formularz zwrotu

2. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas z opłatą (za pobraniem) lub paczkomatami.

3. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym.

4. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

W przypadku zwrotu towaru, prosimy o przesłanie informacji na email: sklep@patina.pl

 

Reklamacja

 

1. W przypadku reklamacji zakupionego produktu, przesyłkę wraz z formularze reklamacyjnym należy odesłać na adres:

M-M GROUP Magdalena Krawczyk, ul. Wiśniowa 52, 63-400 Ostrów Wielkopolski, z dopiskiem: "REKLAMACJA"

2. Reklamowany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nie naruszonym.

3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, PATINA Fashion Boutique zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

5. PATINA Fashion Boutique ustosunkuje się do żądań postawionych w reklamacji przez Klienta niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl